Norsk Beredskapsforum

Forberedelses og overlevelses-forum
Dato/klokkeslett: 13 Nov 2018, 06:10

Tidssone UTC + 1 time

Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 8 innlegg ] 
Forfatter Melding
InnleggSkrevet: 25 Des 2014, 09:54 
Avlogget

http://www.jucan.no/ledige-stillinger// ... x=5&asid=4

Må ærlig inrømme at det er fristende å søke... men det blir på feil isde for meg. Selv om Drammen absolutt har blitt en meget attraktiv by i løpet av de siste ti årene.

Topp

InnleggSkrevet: 25 Des 2014, 14:49 
Avlogget
Brukerens avatar

Er det bare meg, eller er den lønnen helt hinsides lav i forhold til kvalifikasjonene de forventer....?

Topp

InnleggSkrevet: 25 Des 2014, 15:24 
Avlogget

Hinsides er den nok ikke, og relativt rikitg jfr offentlig lønninger. Men... den trekker ned for min del. Den hadde ikke behøvd å være så veldig mye større før jeg hadde søkt tvert. (og jeg er nok relativt godt kvalifisert...)

Topp

InnleggSkrevet: 25 Des 2014, 16:04 
Avlogget
Brukerens avatar

interessant jobb. hadde jeg hatt kvalifikasjoner og ikke allerede tjent mer enn sluttlønna for jobben (jeg synes den var hinsides lav) hadde jeg kanskje vurdert det... Det hadde jo vært utrolig kult med en prepper i en sånn jobb.

Topp

InnleggSkrevet: 26 Des 2014, 00:03 
Avlogget

Uff, så dumt at spennende jobber har dårlig lønn, dog så er det vel en relativt stabil arbeidsgiver med førstehånds kunnskap og midler. Vil tro det hadde vært en erfaring for livet, og man skal ikke holde det for umulig at om man gjør en god jobb så kan man "jobbe" seg over i nye statlige muligheter med bedre lønn.

Go for it..

Topp

InnleggSkrevet: 26 Des 2014, 08:55 
Avlogget

Føkk føkkelig føkk... jeg har liksom en annen jobbmulighete på gang også med betraktlig høyere lønn... men... føkk.

Topp

InnleggSkrevet: 26 Des 2014, 12:47 
Avlogget

Blir sikkert litt ekstra inntekter av alle innsatsene i forbindelse med skogbrann og bortrkomne turfolk.

Man bør kaknskje også være klar over at med en sånn jobb blir man alltid mobiliesert ved små og store katastrofer. Også de der man helst ville skalke lukene og bugge inne. Er kanskje likevel å foretrekke foran å bli kledd i grønt og sendt til fronten????

Ellers er det ikke så moro i lengdenn å jobbe med øvesler for folk som er inne på kurs/øvelse vært jubelår. Been there, done that faktisk. Og de var heller ikke særlig keen på REALISTISKE øvelser. Kompleksiteten måtte holdes nede. Så ABC-øvelser hvor vannet var borte fra ledningsnettet var utenkelig. Det er da alltid vann i springen/dusjen må vite, når bombene smeller rundt omkring..

Topp

InnleggSkrevet: 26 Des 2014, 17:46 
Avlogget

høres ut som om det er en del å ta tak i da....
Jeg har jo ellers litt tro på det å være på det laget med mest greier :twisted: Nå er det mye annet som kan skje beredskapsmessig før man må velge mellom egen famile og annet.

Topp

Vis innlegg fra forrige:  Sorter etter  
Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 8 innlegg ] 

Tidssone UTC + 1 time

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest

Du kan ikke opprette nye emner i dette forumet
Du kan ikke skrive innlegg i dette forumet
Du kan ikke redigere dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke laste opp vedlegg til dette forumet

Søk etter: