Norsk Beredskapsforum

Forberedelses og overlevelses-forum
Dato/klokkeslett: 30 Mai 2020, 10:23

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]

Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 32 innlegg ]  Gå til side Forrige  1, 2, 3
Forfatter Melding
 Innleggets emne: Re: Sykt villt dataspill
InnleggSkrevet: 02 Mar 2020, 23:17 
Avlogget

Ok, jeg er en noldus på spill. Har vel ikke spilt siden Minesweeper kom med Windows 95. Det vil si: jeg har vel spilt Mario Cart og Fifa ett eller annet med ungene 3-4 ganger. Så jeg må sikkert ha dette med teskje :-)

Jeg har en Windows 10 maskin via jobben, og hjemme har jeg en Mac og en Linux laptop. Hvilke plattformer kan jeg kjøpe dette spillet til?
Kan jeg spille det på alle 3 plattformer?
Hadde satt pris på en liten instruksjon på hvordan jeg kunne testet dette spillet.

Topp

Innleggets emne: Re: Sykt villt dataspill
InnleggSkrevet: 04 Mar 2020, 12:24 
Avlogget

West skrev:
Jeg har en Windows 10 maskin via jobben, og hjemme har jeg en Mac og en Linux laptop. Hvilke plattformer kan jeg kjøpe dette spillet til?
Kan jeg spille det på alle 3 plattformer?
Hadde satt pris på en liten instruksjon på hvordan jeg kunne testet dette spillet.

Last ned steam eller epic games og opprett en konto der, så kan du kjøpe og laste ned spillet. Steam støtter alle tre plattformene, mens epic games bare støtter windows og mac. Hvis ikke linux-boxen er sprekest eller foretrukket av andre grunner ville jeg gått for epic games, den virker litt enklere for nybegynnere og har ett gratis spill hver uke som ofte er ganske enkle og finurlige greier om man vil utforske litt. Er linux viktig er steam det åpenbare valget. Sjekk uansett spesifikasjoner på maskinene dine først, dette er ikke av de mest krevende spillene som finnes men krever nok litt mer enn en vanlig kontor-PC...

Topp

Vis innlegg fra forrige:  Sorter etter  
Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 32 innlegg ]  Gå til side Forrige  1, 2, 3

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest

Du kan ikke opprette nye emner i dette forumet
Du kan ikke skrive innlegg i dette forumet
Du kan ikke redigere dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke laste opp vedlegg til dette forumet

Søk etter:
Gå til forum:  
POWERED_BY
phpBB.no - Norsk phpBB-support