Hei folkens.
Jeg jobber for tida med en eksamensoppgave om "det skjulte Rogaland". Jeg studerer journalistikk ved UiS i Stavanger.
Oppgaven går ut på å lage en artikkel om sidene av Rogaland de fleste ikke kjenner så godt til.
Naturlig nok er jeg interessert i mindre miljøer som holder på med aktiviteter som viker litt fra det folk flest anser som "normalt". Derfor ønsker jeg å vite om det er noen preppere på forumet her, som er interessert i å stille opp og fortelle litt om hvem de er, hva de holder på med, hvorfor og hva de forbereder seg på?
Jeg er veldig interessert i å komme i kontakt med preppere som holder til i Rogaland, gjerne i Stavanger og omegn.
Jeg er ikke ute etter å henge ut noen enkeltpersoner eller miljø, derimot ønsker jeg å formidle fortellinger om mennesker som tenker på framtida, og er bevisste på at ressursene vi utnytter fra planeten vår ikke er en utømmelig kilde. Dessuten innbiller jeg meg at folk som velger å preppe for framtida er ressurssterke, fornuftige mennesker med noe mer enn "sagflis mellom ørene".
Er det noen Rogalendinger her som er interessert? ta gjerne kontakt på:
orj.brend@gmail.com. Det er helt uforpliktende.
Litt om meg:
Jeg kom tilfeldigvis over forumet her, og ble straks interessert. Jeg kjenner til litt om prepping før fra div. dokumentarer, og har dessuten en generell nysgjerrighet rundt temaet. Jeg har imidlertid ingen praktisk eller teknisk erfaring med prepping. Jeg bor i Stavanger, er født og oppvokst Lillehammering, men bor her med min danske kone og vår 4 mndr. gamle datter Liza.
Takk!