Norsk Beredskapsforum

Forberedelses og overlevelses-forum
Dato/klokkeslett: 20 Aug 2018, 05:38

Tidssone UTC + 1 time

Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 51 innlegg ]  Gå til side Forrige  1, 2, 3, 4
Forfatter Melding
InnleggSkrevet: 13 Feb 2013, 18:00 
Avlogget

Der strides vi ikke... :geek:

Topp

InnleggSkrevet: 13 Feb 2013, 18:38 
Avlogget

kan ikke skjønne at det skal være noe å lage sak av.
at noen har litt ekstra mat og vann på boden, pluss kanskje litt stearinlys og et kokebluss i tilfelle strømbrudd, kan da umulig være av nasjonal interesse.

Topp

InnleggSkrevet: 13 Feb 2013, 19:10 
Avlogget

Steffen skrev:
kan ikke skjønne at det skal være noe å lage sak av.
at noen har litt ekstra mat og vann på boden, pluss kanskje litt stearinlys og et kokebluss i tilfelle strømbrudd, kan da umulig være av nasjonal interesse.

Vil vel heller si at det må være av egeninteresse....

Topp

InnleggSkrevet: 13 Feb 2013, 20:15 
Avlogget

Er det ikke nettopp det som er problemet? Man vil ha sensasjon og scoop om tungt bevæånede undergrunnsmiljæer som tror stoltenberg tilhører det atlantiske reptilfolket. Men så får man kjipe folk som øver seg på å sylte tomater, lage eplemost og dyrke bønner...

Sist endret av Filbert den 13 Feb 2013, 21:59, endret 1 gang

Topp

InnleggSkrevet: 13 Feb 2013, 20:45 
Avlogget

Om prisen er rett, og kamuflagen riktig, så stiller jeg gladelig opp som forumets (antirrepresentant til fornuft) sikkert glade våpengale, matlagerende tullingen :D Om ikke jeg er gjennkjennbar, så er alle våpen, alle syke meninger og all hermetikk til fri til innsyn ;) Om barna også kan anonymiseres, og det betales godt nok, så kan vi sikkert lage en sak med de med. " BARN SOM ER LIVREDDE MORGENDAGEN" er et alternativ. Om ønskelig kan også "Pappa lærte meg å treffe midt i blinken i steden for enn utenfor" benyttes.

Om skribenter ønsker å komme med mottilbud; Selger gladelig både slekt og venner, dersom prisen er rett.

Svar sendes S.O.Høybye, poste restanse "Svenn og hør", evn. rett i søplekassa. Siste adresse sender brevet rett der det hører hjemme..

Topp

InnleggSkrevet: 14 Okt 2013, 16:43 
Avlogget

Tydligvis en god stund siden jeg var innom forumet sist. Crusoe kanonkommentar :lol: :lol: :lol: :lol:

Topp

Vis innlegg fra forrige:  Sorter etter  
Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 51 innlegg ]  Gå til side Forrige  1, 2, 3, 4

Tidssone UTC + 1 time

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest

Du kan ikke opprette nye emner i dette forumet
Du kan ikke skrive innlegg i dette forumet
Du kan ikke redigere dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke laste opp vedlegg til dette forumet

Søk etter:
Gå til forum:  
POWERED_BY
phpBB.no - Norsk phpBB-support