Hm, nå hadde jeg håpet å få noen tips til hva jeg skulle si til Kyrre når han nå snart skal intervjue meg. I mangel av noe annet, får jeg vel bare gå for disse svarene her.
"På hvilken måte mener du det er viktig at mennesker i Norge forbereder seg på eventuelle katastrofer/ragnarokk?"
Vel, først og fremst må alle skaffe seg en tinfoliehatt. Vi vet alle at dette beskytter mot myndighetenes hjerneslesing. Dernest er en gassmaske nødvendig, slik at vi ikke puster inn flyenes chemtrails og blir sterile. Medisiner er ikke viktig, leire kurerer alt!
"Hvorfor mener du personlig at en slik forberedelse er nødvendig?"
Personlig føler jeg ikke for å bli middag til øglemenneskene som tar over jorden via Illuminati og new world order. Så derfor mener jeg at dette er nødvendig.
"Hvilke fordommer møter du blant vanlige mennesker i hverdagen, fordi du har dette fokuset?"
Vanlige mennesker er ikke det verste, men jeg synes nå det er litt plagsomt med all denne overvåkningen fra CIA og PST. Også er jeg litt lei av all denne analsonderingen på ufoene, det bør virkelig holde med en slik kidnapping i året synes jeg!
"Har du alltid vært en prepper eller er det i det siste du har blitt overbevist om dette?"
Nei, jeg ble vel prepper etter den første gangen jeg ble tatt opp i romskipet til zetaene og ble klar over den kommende polskifet. Så nå blir det bunker for alle pengene.
"Hva konkret mener du Norges befolkning må være forberedt på?"
At NWO kommer til å ta over makten under polskifet, meteorittregnet og alieninvasjonen.
"Hvordan forberede seg best mulig: Hva er det essensielle varene og materialene."
Det viktigste blir selvfølgelig og få tak i nok bunkermateriale, slik at man kan grave seg ned. Det er også viktig og ta så mye MMS som overhodet mulig, slik at vi ikke blir påvirket av myndighetenes hjernekontrollkjemikalier.
"Hvordan ble du opptatt av denne typen forberedelser?"
Nei, som før nevnt så var det jo en åndelig oppvåkning i møte med zeta romvesenene.
Ja, om ikke dette intervjue får folk til og flokke seg hit så vet ikke jeg! Eller, er det noen andre som har noen forslag til svar?