Norsk Beredskapsforum

Forberedelses og overlevelses-forum
Dato/klokkeslett: 11 Des 2018, 05:06

Tidssone UTC + 1 time

Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 70 innlegg ]  Gå til side 1, 2, 3, 4, 5  Neste
Forfatter Melding
 Innleggets emne: Henvendelse fra media
InnleggSkrevet: 29 Sep 2012, 12:22 
Avlogget
Brukerens avatar

Det tok et halvt år før den første journalisten viste interesse for forumet vårt. Jeg har klarert med ham at det er OK å poste PM-utvekslingen mellom oss. Kanskje kan det ha interesse for flere her.
Sitat:
Hei Bamse Brakar,
Mitt navn er Kyrre Lien og jeg har med stor interesse fulgt med på dette forumet en liten stund. Jeg finner det veldig spennende hvordan mange av dere forbereder dere på å være selvstendige hvis det skulle oppstå en større situasjon her til lands. Dette er et tema jeg aldri har hørt om før, og jeg tror det finnes mange andre her til lands som ikke visste at dette miljøet eksisterte.

Grunnen til at jeg kontakter deg er at jeg jobber som fotojournalist for helgemagasinet til VG, VGHelg. Jeg ønsker gjerne å treffe deg for å få tatt bilder av hvordan du forbereder deg og for å gi et innblikk i hva det vil si å være en survivalist/prepper.

Du må gjerne sjekke ut min hjemmeside hvor du finner litt av det jeg har gjort. En av de siste artikkelene jeg lagde var om to jakttvillinger i Troms. Du kan ta en titt på det her hvis det er med på å danne et bilde av hvem jeg er: http://www.kyrrelien.com/twins-hunting-in-troms

Jeg ønsker å lage en balansert artikkel og du vil få full sitatsjekk hvis det er ønskelig. Jeg skjønner hvis du er skeptisk, men jeg er gjerne tilgjengelig for en prat hvis du har tid. Mitt telefonnummer er 943 72 659 og min epost er kyrre.lien@vg.no .

Ønsker deg en fin dag og ser frem til å høre fra deg.
- Kyrre

Sitat:
Hei Kyrre!
Takk for henvendelsen, men jeg er nok ikke interessert i å stå fram verken som prepper eller noe annet. Min situasjon gjør at det er helt uaktuelt å fronte noe slikt.