Norsk Beredskapsforum

Forberedelses og overlevelses-forum
Dato/klokkeslett: 22 Okt 2018, 21:17

Tidssone UTC + 1 time

Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 5 innlegg ] 
Forfatter Melding
InnleggSkrevet: 20 Sep 2018, 22:07 
Avlogget

Hei!

Mitt navn er Malin Saue Johansen og jeg jobber som journalist for TV 2. Jeg ønsker å lage en nettsak om nordmenn som forbereder seg på potensielle kriser. Dette er slettes ikke for å henge ut noen, men for å få informasjon og en innsikt i deres tankegang og deres forberedelser. Vedkommende kan stille anonym i nettsaken, og vi tilbyr også sitatsjekk før den publiseres.

Ta gjerne kontakt med meg på 90219896 eller på malin.johansen@tv2.no for en uformell prat.

Håper på å høre fra deg!

Mvh
Malin Saue Johansen

Topp

InnleggSkrevet: 05 Okt 2018, 10:05 
Avlogget

Ser du søker etter nordmenn som forbereder seg til kriser. Har du vurdert og kontakte for eksempel Heimevernet eller Forsvaret. Der har du jo en Norsk etat som forbereder seg til kriser. DSB har kurs og meninger om hvordan folk skal forberede seg.

Topp

InnleggSkrevet: 08 Okt 2018, 18:28 
Avlogget
Brukerens avatar

har stilt opp tidligere. vet ikke om det er noe særlig poeng å gjøre det igjen...

Topp

InnleggSkrevet: 10 Okt 2018, 10:43 
Avlogget

Av antall klikk per innlegg virker det som vi er ca 60 stykker som er på dette forumet. Antagelig er ikke alle kommet så langt med selvberging at de har noe særlig å vise fram utover det nokså vanlige. Hvis en legger til grunn pareto-prinsippet kan en kanskje gjette på at de utgjør 20%. Så da står vi igjen med 12 stykker?

Men hvor mange av de ser noe personlig interesse av å delta. Til tross for hensyn til opsec og den oppfatningen nok mange har av preppere som nutcases. Ikke mange vil jeg tro.

Jeg for min del er ikke en gang blant de 12.

Ideen er forsåvidt god med å lage et slikt program. Men jeg tror dere bør søke andre steder for å ha sjanse til å finne noen som vil stille opp.

Topp

InnleggSkrevet: 13 Okt 2018, 11:31 
Avlogget
Brukerens avatar

Var jo en fra forumet som stilte opp i en P3-dokumentar. Kan hende han er interessert :)

Topp

Vis innlegg fra forrige:  Sorter etter  
Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 5 innlegg ] 

Tidssone UTC + 1 time

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest

Du kan ikke opprette nye emner i dette forumet
Du kan ikke skrive innlegg i dette forumet
Du kan ikke redigere dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke laste opp vedlegg til dette forumet

Søk etter: