Norsk Beredskapsforum

Forberedelses og overlevelses-forum
Dato/klokkeslett: 23 Sep 2018, 11:32

Tidssone UTC + 1 time

Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 28 innlegg ]  Gå til side Forrige  1, 2
Forfatter Melding
InnleggSkrevet: 01 Okt 2015, 14:36 
Avlogget
Brukerens avatar

Jeger skrev:
Mail adressen din fikk eg til svar at du hadde innspilling pause.

Det skulle ikke forbause meg om at det skyldes at det slett ikke er Thomas Seltzer selv som har skrevet innleggene over, men et eller annet anonymt medlem av teamet bak produksjonene hans som gir seg ut for å være ham. Så kan man jo vurdere hva det gjør med troverdigheten .....

Topp

InnleggSkrevet: 01 Okt 2015, 14:42 
Avlogget

Det er mulig. Kordan vet du det Bamse? Er det ikkje ulovlig å utgi seg for å være en annen person?
Om media er på denne måten og vi ser ka de skriver i de andre trådene der de søker etter noen å snakke med. Så er det ikkje rart vi overhode ikkje har lyst å komme i kontakt med de.

Topp

InnleggSkrevet: 01 Okt 2015, 14:54 
Avlogget
Brukerens avatar

Bare en følelse. Kanskje setningsoppbygging, ordvalg etc. Disse programmene er gjennomarbeidet og frontfigurene gjør lite av grunnarbeidet selv. De kobles gjerne inn på et senere tidspunkt. Men de journalistene som har vært innom her tidligere, har ikke hatt denne typen programkonsepter om jeg ikke husker feil.

Topp

InnleggSkrevet: 01 Okt 2015, 14:58 
Avlogget

Ja det er godt mulig. Rart at de ikkje nevner det når de søker etter seriøse mennesker, vi må kunne ta de som seriøs også.

Topp

InnleggSkrevet: 01 Okt 2015, 15:04 
Avlogget
Brukerens avatar

Vel, jeg kan jo ta feil..... Men det spiller i grunnen ikke så stor rolle - for meg i alle fall. Som jeg har skrevet mange ganger i andre tråder er det helt uaktuelt for meg å stille opp på noe i denne gaten. Min første impuls i likhet med Draugjeger, var å foreslå at de kontaktet Direktoratet for samfunnssikkerhet og beredskap. Eller kanskje Ungdommens Røde Kors....

Topp

InnleggSkrevet: 01 Okt 2015, 15:11 
Avlogget

Ja men det er nok ikkje like spennende som å snakke med div privat personer rundt om i landet.

Eg sendte bare en mail der eg ville høre litt mer om konseptet og fremgangsmåten, og ka de er ute etter. Om de ikkje svarer innen kort tid tar eg disse som meget useriøse personer, og det håper eg resten her inne gjør også.

Topp

InnleggSkrevet: 05 Okt 2015, 20:10 
Avlogget
Brukerens avatar

Jeg har hvert i kontakt med personen som styrer programmet. De er veldig seriøse. Personen som vil bli filmet velger å være anonym eller ikke. Verdt å ta en prat for de som et seriøse.

Topp

InnleggSkrevet: 05 Okt 2015, 22:19 
Avlogget

Sendte han mail for lenge siden, ingen svar. Ikkje mye å satse på, heller gidder de ikkje å svare i tråden her.

Topp

InnleggSkrevet: 06 Okt 2015, 17:47 
Avlogget
Brukerens avatar

Kan ha noe med mottakelse også. Jeg fikk kjapt svar, sendte en ryddig og trivelig mail. Avhenger av hvordan folk her er også.

Topp

InnleggSkrevet: 06 Okt 2015, 23:04 
Avlogget
Brukerens avatar

ditto. forklarte hvorfor mottakelsen på forum kanskje var litt kjølig og anbefalte litt lesestoff og filmer de kunne titte på. fikk svar på rappen.

Topp

InnleggSkrevet: 07 Okt 2015, 07:36 
Avlogget
Brukerens avatar

Er det noen andre her som har hvert i kontakt med de og fått til avtale?

Topp

InnleggSkrevet: 07 Okt 2015, 08:49 
Avlogget
Brukerens avatar

nix. jeg ba ikke om det heller.

Topp

InnleggSkrevet: 30 Okt 2015, 11:23 
Avlogget

Kenneth skrev:
Ja, det kanskje ikke like innbringende som paradise hotel;)
Hva med bug out hotel?

Haha, jeg blir med på "Bug Out Hotel"... Kjempemorsomt! :lol: . Husker ennå den gangen Robinsonøya skulle begynne, og jeg tenkte det var så spennende å se noen som skulle overleve på en øde øy. Men jeg ble så utrolig skuffa! Alt handlet om tvekamper og teite intriger. De lå jo på stranda hver dag, og ingen forsøkte en gang å finne mat og klare seg selv. Helt latterlig. Og kjedelig.

Topp

Vis innlegg fra forrige:  Sorter etter  
Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 28 innlegg ]  Gå til side Forrige  1, 2

Tidssone UTC + 1 time

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest

Du kan ikke opprette nye emner i dette forumet
Du kan ikke skrive innlegg i dette forumet
Du kan ikke redigere dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke laste opp vedlegg til dette forumet

Søk etter: