Norsk Beredskapsforum

Forberedelses og overlevelses-forum
Dato/klokkeslett: 22 Sep 2019, 20:47

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]

Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 1 innlegg ] 
Forfatter Melding
InnleggSkrevet: 11 Jun 2019, 18:20 
Avlogget

Kjære beredskapsbevisste "kollegaer".

Jeg holder for tiden på med en mastergrad (MSc) i "International Disaster Management" ved The University of Manchester-s Humanitarian and Conflict Response Institute. I den anledning ønsker jeg å komme i kontakt med preppere som kan stille til et intervju, enten via Skype/Signal (e.l.) eller ansikt til ansikt i østlandsområdet (jeg holder til i Oslo). Full anonymitet garanteres selvfølgelig.

Forskningen min vil ta utgangspunkt i DSBs sikkerhverdag.no og råd for egenberedskap(slager). Tanken er rett og slett å greie ut om hvilke forskjeller og likheter som finnes mellom måten staten (Norge i dette tilfellet) og "preppere" (i mangel på et bedre ord) snakker og skriver om personlig beredskap, sannsynlige katastrofescenaria osv.

Jeg har selvfølgelig etisk godkjennelse fra universitetet og fremlegger gjerne denne på forespørsel. I utgangspunktet er jeg avhengig av å få gjennomført intervjuer i løpet av de neste tre ukene, så jeg håper at noen av dere vil være interessert i en samtale.

Kontakt meg på:
E-post: kimtomas.klevengen@postgrad.manchester.ac.uk
Telefon: 976 73 640 (Ja, jeg bruker "Signal"

MVH Kim Tomas

PS. For de interesserte har OsloMet et ganske interessant forskningsprosjekt som kalles HomeRisk (homerisk.no) (Jeg har ingen tilknytning til OsloMet eller homerisk-prosjektet)

Moderator/admin: Det er også interessant med en tekstanalyse av selve forumet, og da i så fall gjerne inkludert eventuelle undergrupper (igjen helt anonymt). Ta gjerne kontakt ang. dette!

Topp

Vis innlegg fra forrige:  Sorter etter  
Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 1 innlegg ] 

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 2 gjester

Du kan ikke opprette nye emner i dette forumet
Du kan ikke skrive innlegg i dette forumet
Du kan ikke redigere dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke laste opp vedlegg til dette forumet

Søk etter: