Gullars skrev:
Jeg var dum nok til å kjøpe boken Patriots. Amerikansk fiction. Hjelpe meg den var dårlig! Alle europere er slemme FN sosialister og massemordere.
Så amerikansk at jeg ble litt småkvalm.
http://www.amazon.co.uk/Patriots-Rawles-James-Wesley/dp/156975599X/ref=sr_1_1?ie=UTF8&qid=1359550486&sr=8-1Denne skal jeg gi vekk til noen jeg ikke liker.
Ellers så har jeg kjøpt mye ubrukelig på Ebay oppover årene. 2 ganger har jeg kjøpt feil telt underlag.
DEN driver jeg fortsatt å sliter meg gjennom, kun for å vite hva jeg disser når jeg krangler med noen om den. Det har gått veldig trått, og hadde det ikke vært fordi den suger så helt fantastisk, så kunne det vært noe å le av ihvertfall. Men det er bare trist.
Han Mr. Rawles er en skikkelig skrue, men det forbauser meg fortsatt å se hvor mange i USA som fortsatt tror at en eller annen diger FN-hær skal komme og besette USA, med blå hjelmer og rene holocaust-tendenser, og Rawles er en av mange i denne sammenhengen. Det ser ut til at de færreste der borte har fått med seg at HQ faktisk ligger i USA i utgangspunktet...
Men det er jo bare å stikke en tur innom SurvivalistBoards så finner man mye av den samme ulla...en mengde mennesker med "sin" katastrofe som de prøver å forberede seg på, uten overhodet å vurdere andre muligheter, og med så mange paranoide mennesker at det er helt utrolig. Tin-foil division, til de grader, jeg må bare le...dog finnes det fornuftige unntak der også da, man skal ikke skjære alle under én kam