Norsk Survival Forum

Forberedelses og overlevelses-forum
Dato/klokkeslett: 20 Nov 2017, 05:54

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]

Forumregler

Test

Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 8 innlegg ] 
Forfatter Melding
 Innleggets emne: Rant..
InnleggSkrevet: 17 Jul 2013, 10:22 
Avlogget

Helt uten å være enig med noen andre uten meg selv...

Hvis man blir opservert i camoklær, armbrøst/pil-og-bue og har litt sterke meninger om at man tror det går rett vest med samfunnet.
Er det da lov å skyte opp grinda fordi man ikke klarer å åpne porten?

Det er sikkert mer til ting enn jeg orker å lese men av og til begynner jeg å lure.

Helt uten å symatisere med andre enn meg selv og jeg har overhodet ikke orket å lese mer enn 2 headlines..

Topp

Innleggets emne: Re: Rant..
InnleggSkrevet: 17 Jul 2013, 11:31 
Avlogget

Ikke helt sikker på hva du sikter til, men politet skal som oftest ha litt mer grunn enn det. Kommer vel an på hva naboene forteller politiet. Gamle damer i blokken min synes det er LIVSFARLIG når jeg transporterer salongriflen min i nedpakket i våpenkoffert fra leiligheten min til bilen.

I dag har folk ingen hjerne. Det er noe du må huske. Folk er koblet til "matrixen". Folk tenker ikke selv. Det er faktisk så enkelt.

Noe av det første jeg har gjort i Firefoxen min er å installere Block Site. Der har jeg satt VG og Skrotbladet/Dagbladet så de sidene kommer jeg ikke inn på lengre. Jeg er mitt eget Kina og sensurerer meg selv. Jeg tror man øker IQ`n sin med 20 poeng ved å droppe å lese disse idiotiske mediene. Det kommer nok sikkert flere aviser på den listen også. Bare ved å lese kommentarene på mange av innleggene ser jo man faktisk hvor tilbakestående Norges befolkining har blitt. Menn er blitt kvinner og Kvinner blitt mannfolk.

Fri deg fra massemedia`s propaganda og bli et mer lykkelig menneske. ;)

PS! For ikke lenge siden oppdaget de et urfolk i Sibir (?) som hadde levd i isolasjon i mange år. De hadde faktisk aldri fått med seg noen av verdenskrigene som hadde herjet verden.

Topp

InnleggSkrevet: 17 Jul 2013, 12:12 
Avlogget

...

Topp

InnleggSkrevet: 17 Jul 2013, 12:56 
Avlogget

Bommet jeg veldig nå? :mrgreen:

Topp

InnleggSkrevet: 17 Jul 2013, 14:02 
Avlogget

Selv om at du bommet Gullars, så traff sensuren... :oops:

Topp

InnleggSkrevet: 17 Jul 2013, 14:41 
Avlogget

Gullars: Det er stengt for å svare deg på PM. Var sånn for noen uker siden også.. noe du har stengt??

Hårek: Ja, sensoren tok innlegget... men det var mer en tirade over idioti som folk klarer å trøkke ut av seg i aviser mer enn tirade om saken i seg selv. Men skjønner jo at resten av verden anser denne idiotien for normalen og da er det vel egentlig ikke noe poeng å argumentere lengere...

Topp

InnleggSkrevet: 17 Jul 2013, 14:59 
Avlogget

Merkelig, men den var faktisk aktivert. Send igjen! ;)

Topp

InnleggSkrevet: 17 Jul 2013, 15:08 
Avlogget

Hårek skrev:
Selv om at du bommet Gullars, så traff sensuren... :oops:

Var jeg slem Hårek? :mrgreen: Men jeg må stå på mitt. Min ærlige mening er at den type mainstream aviser samt det å spise mat fra Mcdonalds i store mengder gjør mennesker rett og slett dum!

Det er jo tross alt bevist at barn som får for lite næring av feks omega 3,6 & 9 samt annet blir mindre intelligent enn barn som får riktig næring. Det å få i seg riktig næring, gjør deg smarte, mer energi.

Men i dag skal jo alt være akseptabelt, ingen konsekvenser. MEN man blir jo sensurert om man har en feks gammeldags holding / konservativ holding (les kristen tro & oppdragelse) så blir man hunset og sensurert.

Jeg finner det å ha en konservativ kristen holding og moral noe som gjør mennesker rundt meg eten til å respektere meg, eller så blir det ekstremt aggressive. Nesten så folk vil prøve å banke meg opp. Men om man blir sensurert eller blir tilsnakket så bør man uansett ha karakter til å stå for hvem man enn er og tror på.

Personlig synes jeg nynazisster og blitzere er mennesker med lav IQ, men jeg respekterer i det minste at de har noe mening og "moral" de velger å stå fast på. Det er nå utrolig mye bedre enn de som bare nikker med og tror det å stemme hvert 3/4 år eller hvor enn ofte det er mer enn godt nok.

Topp

Vis innlegg fra forrige:  Sorter etter  
Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 8 innlegg ] 

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest

Du kan ikke opprette nye emner i dette forumet
Du kan ikke skrive innlegg i dette forumet
Du kan ikke redigere dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke laste opp vedlegg til dette forumet

Søk etter: