Norsk Survival Forum

Forberedelses og overlevelses-forum
Dato/klokkeslett: 19 Nov 2017, 12:16

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]

Forumregler

Test

Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 5 innlegg ] 
Forfatter Melding
 Innleggets emne: Ny president over sjøen
InnleggSkrevet: 23 Jan 2017, 17:41 
Avlogget
Brukerens avatar

Hva tenker egt folkene her inne etter at D. Trump ble president, og hva med alle de drastiske beslutningene de siste dagene? Vil dette ramme oss?

Topp

Innleggets emne: Re: Ny president over sjøen
InnleggSkrevet: 23 Jan 2017, 18:41 
Avlogget
Brukerens avatar

Beklager avsporingen, men var det tilfeldig at ditt innlegg nr 666 var et spørsmål om Mr. Trump? :twisted:
(666 bli av noen omtalt som "djevelens tall" selv om det finnes flere teorier på dette)
Vi bør vel ikke dra denne tanken for langt...

Jeg fulgte litt med på børsindeks under valgkampen. En god stund så det ut som den gikk ned når oppslutningen til Trump gikk opp og motsatt, men når det etterhvert lå an til at han skulle vinne gikk kursene opp igjen.
Vet ikke om det er mulig å forutsi noe her, og ikke har jeg kunnskap til å si noe fornuftig om temaet heller. Syns bare jeg måtte si noe relevant og ikke bare kommentere antall innlegg.

Kjenner jeg er litt urolig for hvordan det går hvis Trump begynner å kommunisere med andre statsledere på Twitter...
-Jo! Også har jeg vel sjekket kursen på dollar, gull, sølv og BitCoin oftere enn vanlig de siste dagene, uten at jeg har sett noen spesiell utvikling der enda.

Topp

InnleggSkrevet: 23 Jan 2017, 21:24 
Avlogget

Har trukket meg vekk fra alle de amerikanske nettjenestene jeg har brukt og betalt for.
Nå er jeg over på Norske og Europeiske tilbydere.
Så får de amerikanerne bare styre på med sitt, jeg vil ikke ha mine filer, epost og datatrafikk over dammen.

http://i.imgur.com/3utG7Vt.png :mrgreen:

Topp

InnleggSkrevet: 23 Jan 2017, 22:33 
Avlogget

KidBot skrev:
Har trukket meg vekk fra alle de amerikanske nettjenestene jeg har brukt og betalt for.
Nå er jeg over på Norske og Europeiske tilbydere.
Så får de amerikanerne bare styre på med sitt, jeg vil ikke ha mine filer, epost og datatrafikk over dammen.

http://i.imgur.com/3utG7Vt.png :mrgreen:

Tja - spørs om vi tør å være her lengre da... Etter hva jeg kunne se, så er forumet host'et i Kanada hos et firma som bruker nettskyer i Usa... :mrgreen:

I accept the rules that you feel necessary to your freedom. I'm free no matter what rules surround me. If I find them tolerable, I tolerate them; if I find them too obnoxious, I break them. I'm free because I know that I'm morally responsible for all I do

Topp

InnleggSkrevet: 24 Jan 2017, 18:37 
Avlogget
Brukerens avatar

nofuzz skrev:
Beklager avsporingen, men var det tilfeldig at ditt innlegg nr 666 var et spørsmål om Mr. Trump? :twisted:
(666 bli av noen omtalt som "djevelens tall" selv om det finnes flere teorier på dette)
Vi bør vel ikke dra denne tanken for langt...

Oi, det så jeg ikke før nå :O Dette må være ett tegn nedenfra om å søke dekning :twisted: Fram med våpen og dra BOL folkens :lol:

Men fra spøk til alvor. Jeg er litt usikker på dette som ble nevnt over her, med andre statsledere. Er litt redd for en ny kald (og varm?) krig, når han er så stor i kjeften....

Topp

Vis innlegg fra forrige:  Sorter etter  
Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 5 innlegg ] 

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest

Du kan ikke opprette nye emner i dette forumet
Du kan ikke skrive innlegg i dette forumet
Du kan ikke redigere dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke laste opp vedlegg til dette forumet

Søk etter: