Norsk Survival Forum

Forberedelses og overlevelses-forum
Dato/klokkeslett: 19 Nov 2017, 18:19

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]

Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 32 innlegg ]  Gå til side Forrige  1, 2, 3

Hva forbereder du deg på? Kryss av for det alvorligste utsagnet du er enig i. Kommenter gjerne.
1. Jeg forbereder meg ikke på noe av det som nevnes her. 6%  6%  [ 2 ]
2. Jeg forbereder meg kun på de små hverdagslige tingene som vi alle opplever en eller annen gang. Samfunnet som helhet vil gå sin vante gang slik det har gjort de siste tiårene. Alt i alt vil vi få det stadig bedre her i Norge. 16%  16%  [ 5 ]
3. Jeg tror Norge vil kunne oppleve økonomiske kriser som for eksempel de i Hellas, Irland og Spania som vil få store konsekvenser. Arbeidsløshet, svekket sosial sikkerhet, fattigdom og nød er noe jeg aktivt planlegger for å takle. Men dette vil være forbigående problemer som i høyden varer noen få år. Vi vil klare å løse slike problemer her i Norge. 28%  28%  [ 9 ]
4. Som forrige alternativ, men dette vil bli en vedvarende situasjon som bare blir verre etter som årene går. Om 20-30-40 år vil vi ha et radikalt annet og fattigere samfunn enn i dag. 28%  28%  [ 9 ]
5. Som forrige alternativ. Men i tillegg tror jeg vi risikerer å havne på et teknologisk nivå omtrent som første halvdel av 1900-tallet. 13%  13%  [ 4 ]
6. Som forrige alternativ, men jeg tror vi kan havne i en slik situasjon mye fortere. Kanskje så fort som fra det ene året til det neste. 3%  3%  [ 1 ]
7. Ingen av alternativene er alvorlige nok til å beskrive det jeg tror kan komme til å skje. 6%  6%  [ 2 ]
Antall stemmer : 32
Forfatter Melding
InnleggSkrevet: 17 Aug 2015, 22:56 
Avlogget
Brukerens avatar

jaaa...litt sånn; "den menneskelige sivilisasjonens vekst og fall", en lærebok for kakerlakker.

Topp

InnleggSkrevet: 03 Mar 2016, 07:58 
Avlogget
Brukerens avatar

Da oppsummerer jeg svarene fram til nå:
Alt. 1 har 2 stemmer
Alt. 2 har 5
Alt. 3 har 8
Alt. 4 har 7
Alt. 5 har 4
Alt. 6 har 1
Alt. 7 har 2

Topp

Vis innlegg fra forrige:  Sorter etter  
Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 32 innlegg ]  Gå til side Forrige  1, 2, 3

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest

Du kan ikke opprette nye emner i dette forumet
Du kan ikke skrive innlegg i dette forumet
Du kan ikke redigere dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke laste opp vedlegg til dette forumet

Søk etter:
Gå til forum:  
POWERED_BY
phpBB.no - Norsk phpBB-support