Gullars skrev:
Ikke nødvendigvis Tinfoil, men holdninger og livsstil. Feks den ene personen som etter min mening var en ren Trygdemisbruker, men man jobber en masse svart uten problem.
At man er knyttet opp mot det jeg kaller kriminelle miljøer.
Folk man aldri ville stole på ville ha hjulpet deg om man var i en situasjon. Dvs vedkommende kunne ikke blitt en venn.
Av og til gir magefølelsen deg, samt livserfaring i menneskekjenning at dette er en person man ikke bør ha noe med å gjøre.
Jeg vil helst ikke bli så veldig kjent med en person jeg får på følelse vil på et tidspunkt dukke opp på nyhetene.
Viktig å bruke mage følelsen noen ganger, har reddet meg mer engang. Folk som prøver for hardt å bli din "venn", er jeg veldig skeptiske mot. Folk som er skeptiske og forsiktige, er folk jeg setter mer pris på. Å få som venner.
Men må ta med, at det er utrolig mange i denne byen vi bor i (mener vi fant ut, at vi holder til i samme by), som ofte viser seg, til å ikke kunne stole på. Det skremmer meg.
Er ikke rart, at vi holder oss skjult og har anaonyme bruker navn. Folk ser jo rart på deg, bare du sier at du liker å være litt forberett.