Jeg har ikke tørketrommel så vanligvis tørker jeg og klær innendørs. Ferdig sentrifugert er jo ikke det noe problem.
Men for å gjøre det litt vanskelig valgte jeg å vaske dongeri og arbeidstøy for hånd… de er som kjent tunge når de er våte. Men jeg ville ikke ha dem i hus så våte. Jeg tok mest med erfaringen med klesvasken for å understreke behovet for klesrulle.
For jeg tenker det er nå en må få tak i sånt. Når alle andre og vil ha, kan det være litt sent…..
Men jeg har ikke tenkt på at det er flere str på klesrulle, så det var et godt tips Frøken.
Jeg tror hygienestandarden var tilfredstillende.
Jeg hadde rikeslig med varmt vann fra en ti liters gryte som stod på ovnen hele tiden. Tipset her om å bruke termos til vann som allerede var varmt nok var og veldig bra.
Så mine gamle thermoser som er satt bort fordi jeg har fått nye, skal settes sammen med alle de andre greiene jeg vil få bruk for ved et strømbrudd
FRøyatro:
hvis noen kommer i mitt hus og får problemer med at jeg har funksjonelle løsninger i f eks stua, så er det deres problem, ikke mitt.
Jeg og liker orden og fine ting, men for meg er det viktigere at ting har en funksjon fremfor at det ser pent ut. Jeg er heldig og har et stort hus, så om det ikke haster med å få noe tørt, setter jeg like gjerne klesstativet på et ubrukt rom.