Det høres jo ut som et helt fantastisk eksperiment! Og takk for at du oppdaterte oss ett, og to år etterpå!
Jeg synes tiltakene du har gjort høres veldig, veldig fornuftig ut.
En ting som slår meg, er at det kan være lurt å ha en liten ting/hobby/bijobb som er sånn at man kan gjøre litt ved behov. F.eks kjøpe paracord og selge survivalarmbånd, tegne/male, klippe gresset hos naboen, vaskejobb, Skrive artikler til blader som betaler for sånt, badevakt ved det lokale bassenget, støttekontakt for vanskeligstilte barn og voksne, etc etc.
Det er klart ikke alle har mulighet til å gjøre dette, særlig om man har full jobb, men det kan jo være noe å tenke på om man f.eks er arbeidsledig, på NAV etc. Noen ting har man jo lov til å gjøre likevel.
Selv er jeg selvstendig næringsdrivende, og har mulighet til å jobbe ekstra, ikke akkurat sånn jeg vil, men kan i hvertfall intensivere jobben med å legge ut ekstra reklame, eller andre ting, når det er en dårlig periode.
Takk for innlegget! Vi ser gang på gang nytten i å ha et lager. I hvertfall et lite lager på en mnd eller to! Tenker det er mange som gjerne tærer litt på lagret i november/desember, for å kjøpe julegaver også!