Egen jobbing / rekruttering tror jeg er et bra dekkende ord... Vi må se ann de rundt oss, om hvem vi ønsker å verre sammen med I tja 1 mnd sammenheng og klarer man det med den personen så er det vel en mulighet for å begynne å snakke litt... Jeg har blitt litt overrasket over hvem som er prepper

Mitt største "problem" er at jeg mener mine løsninger er best (selvfølgelig). Og motparten likeledes. Og da havner man lett i en drakamp over hva som er best... og da blir det fort vanskelig å få til et bindende samarbeid.
(Skal nevnes at jeg har jo personer som jeg ikke er i dra kamp med

)
Skal man danne et nettverk så bør man tenke på hvordan nettverk man ønsker...
Et nettverk man ønsker å dele informasjon og bytte tjenester med I en SHTF situasjon?
Et nettverk som møtes og danner et felles forsvar, men lever innad som selvstendige? (Da kreves det jo at det er BOL som har beliggenhet like i nærheten av hverandre...)
Et nettverk som møtes og bor i samme hus/BOL? (Hvem blir da øverstkommanderende/ord deler? Hvem har ansvar for hva? Hvordan vet man at makker ikke snakker ute på byen om alt og hvor dere gjør hva?)
Er ikke lett dette her

Jeg personlig er på jakt etter et alternativ der vi deler informasjon og bytte tjenester, og gjerne at vi gjør "oppdrag" i fellesskap. Og går ene plassen tapt, kan man samles hos makker... men da igjen er vi på et hiraki system, for vi er flokk dyr og da vil det alltid være en alpha...