Norsk Beredskapsforum

Forberedelses og overlevelses-forum
Dato/klokkeslett: 14 Des 2018, 14:21

Tidssone UTC + 1 time

Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 17 innlegg ]  Gå til side Forrige  1, 2
Forfatter Melding
InnleggSkrevet: 15 Sep 2013, 17:21 
Avlogget

Noen neglfiler er så grove at du kan file neglene istedenfor å klippe dem. Ellers så fungerer de utmerket som ripeflate for grønne strike anywhere fyrstikker.

Topp

InnleggSkrevet: 15 Sep 2013, 17:49 
Avlogget

Ok. Men dog.
Sekken min som jeg bruker om jeg skal på 1times tur eller ukes tur innholder Dette:
Sovepose-gjerventrekk-liggeunderlag boxer*2 superundertøy*2(1i ull og 1teknisk) ullsokker*2 tykkeullsokker bukse ullgenser ullue finlandshette tennstål lommekniv fyrstikker nødproviant vaselin såpe tannkrem tannbørste legeteip vannrensetabletter sysaker turhåndkle bestikk(3i1) turkopp bålkjele nødproviant til hundene matskål til hundene(denne kan brettes sammen) kniv fiskeutstyr fiskegarn ekstra lisser ståltråd turøks drikkeflaske litenlukt notatbok+ blyant boken spiselige bær og planter boken På tur av sverre m. fjelstad. Disse bøkene er fine å ha med å bruke som oppslag om du er usikker eller rett og slett er så sliten at det står stille i toppen. Grunnen til at jeg alltid vruker sekken uansett korte turer eller lange turer er fordi jeg skal være vandt til å bære den uansett hva som måtte skje.

Topp

Vis innlegg fra forrige:  Sorter etter  
Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 17 innlegg ]  Gå til side Forrige  1, 2

Tidssone UTC + 1 time

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest

Du kan ikke opprette nye emner i dette forumet
Du kan ikke skrive innlegg i dette forumet
Du kan ikke redigere dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke laste opp vedlegg til dette forumet

Søk etter: