Asparges skrev:
Da har jeg fått og testet min litt også, og må si meg rimelig fornøyd. Jeg har helt klart fått ett mandagseksemplar, måtte tømme ut litt metallrester, lodde fast ei fjær som nesten datt ut og knappen finnes ikke selvlysende... Når det er sagt så virker den godt bygget, lyset er helt vilt og batteritiden virker upåklagelig.
Hvordan fester du den på sykkelen? Jeg har knota en del med festen som fulgte med, men finner ikke noen fornuftig måte å feste den på sykkelen...
Da er denne død:( Eller, den døde for flere mander siden, jeg har bare glemt å oppdatere her

Antatt dødsårsak er flere fall mot betong. Den sluttet først å bytte lysmodus, den byttet ved kraftig risting og en gang iblant med knappen men det krevde litt innsats. Ikke lenge etter sluttet den helt.
Da jeg demonterte den for å se og kom til kretskortet ramlet det ut et par ekstra biter! Ett par små komponenter var rett og slett har knekt av kortet. Hvordan det har skjedd vet jeg ikke, komponentene er bittesmå og gjemt bak masse aluminium så de burde igge ta skade. Men jeg har ikke peiling på elektronikk, så hva vet jeg