Gamle paller kan fort få nytt liv

Sålangt i sommer har jeg revet noen vedskur lagd av paller og resulkulert de til nytt liv. Det første jeg lagde var et skur hvor vi oppbevarer gass og eksplosive væsker. Dersom noen vil føle for å brenne ned "slottet" nå, så er det meste av de eksplosive stoffene oppbevart ute
Resten av pallene har blitt brukt til å bygge inn ett tidligere huskestativ til en " pyramidelove" . Etter tips fra Frøyatro om hvordan man kan brødfø noen husdyr med det man sanker i nær omhegn, så ble huskestativet bygd om til å ivareta det som har blitt sanket.
Først brukte jeg tvinger og tape, for å holde på plass et par bord på toppen av stativet. Deretter brukte jeg ståltråd til å surre fast et par bord (i lengderettningen) midt på stativet. Allerede borrede hull i bunnen av stativet gjorde det lett å montere bord nederst (i lengde rettning).
Deretter kledde jeg sidene med toppdelen av paller, slo på bord (fra paller) i mellomromet mellom planken i palledelene, og nå gjennstår bare å sette på blikk på toppen samt male det hele, så er " låven" klar. Paller er knall!