Norsk Survival Forum

Forberedelses og overlevelses-forum
Dato/klokkeslett: 18 Nov 2017, 13:58

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]

Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 19 innlegg ]  Gå til side Forrige  1, 2
Forfatter Melding
InnleggSkrevet: 21 Apr 2016, 12:23 
Avlogget

Magasinet har for tiden restesalg på "åpnespis" ferdigmat, 10 kroner per pakke: http://www.magasinet.no/partisalg-restesalg/turmat Variant uten varmepakke, så den må varmes på annen måte, og holbarhetsdato til mai 2016. Er man ikke så kresen på datomerking og utvalg får man mye for en billig penge! Ligger 30 pakker og venter på meg på posten, skal teste dem i helga og kanskje bestille litt mer til uka av de som er best.

Topp

InnleggSkrevet: 23 Apr 2016, 23:11 
Avlogget

Min utfordring til hermetikk, er at jeg prøver å spise så naturlig så mulig. Man kan finne f.eks knuste/hakkede tomater av god kvalitet på boks. Ellers spiser min familie lite av det andre. Jeg er delt i tankegangen om at det kan være lurt å lagre. Når boksmat aldri står på menyen, vil lageret bare bli brukt i krise. Dermed går det ut på dato. Jeg hermetiserer en del, da dette er mer "naturlig", men boksmat har jeg aldri helt klart.
Men genialt er det.. Varme opp en boks og vips, middag. Men i mitt Back to nature/naturlig mat, passer det seg ikke.

Topp

InnleggSkrevet: 18 Jan 2017, 00:31 
Avlogget

King Oscar Skinnfri Makrellfilet 170g (stor boks) kr 10 på Europris

Topp

InnleggSkrevet: 21 Jan 2017, 00:22 
Avlogget

Her kommer enda et tips til fra meg. Rema gir 20% rabatt denne helgen på varer du har i "Æ" ti-på-topp listen. Har du ikke "Æ" kan du registrere deg og få 20% på 10 varersorter. Jeg kjøpe en kartong Snurring i dag og betalte kr 29,70 per boks. Kjøpte 20 stk makrell-i-tomat også. Varer som ikke er i ti-på-topp listen din får du 10% rabatt på med "Æ".

Topp

Vis innlegg fra forrige:  Sorter etter  
Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 19 innlegg ]  Gå til side Forrige  1, 2

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest

Du kan ikke opprette nye emner i dette forumet
Du kan ikke skrive innlegg i dette forumet
Du kan ikke redigere dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke laste opp vedlegg til dette forumet

Søk etter: