Norsk Survival Forum

Forberedelses og overlevelses-forum
Dato/klokkeslett: 18 Nov 2017, 08:28

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]

Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 27 innlegg ]  Gå til side 1, 2  Neste
Forfatter Melding
 Innleggets emne: Hva er vi mest redd for?
InnleggSkrevet: 04 Mar 2017, 00:44 
Avlogget

Hei "igjen"

Jeg har vært tidligere bruker av forumet men pga en endret hverdag valgte jeg og bli borte en stund..Men har re registrert meg og ser nå videre på min families mulighet til og være litt mere selvforsynt..

Men det virker som at det er blitt rimelig stille her inne? Stemmer dette? Er vi blitt så redde for hva naboen syns om oss at vi blir så private at vi velger og ikke dele med vær andre?

Regner med at her som andre plasser er det underforum som ikke vi nyregistrerte ser.

Jeg for min del kan jo presentere meg selv og mine ønsker når det gjelder forumet.

37 år.
Kongsvinger/Hedmark
Jobber som sveiser.
gift og har 2 barn

Er strengt tatt lite bekymret men jeg liker og ha muligheter.. Vedfyring..Mulighet til og lage mat på gass..egen brønn..enebolig..4x4 osv osv..

Har vokst opp på småbruk og er godt kjent med dyrehold og enkel dyrking..

Håper og ønsker at jeg får utvidet mitt nettverk her inne og ikke minst lærer meg til og bruke søkefunksjonen. :lol: :lol:

Topp

Innleggets emne: Re: Hva er vi mest redd for?
InnleggSkrevet: 04 Mar 2017, 02:49 
Avlogget

Hei.

Jeg er en helt ny medlem, rotet rundt på google å fant dette forumet.
Er selv en mann på 35 fra Halden. Kunne godt tenkt meg å bli kjent med prepper folk. Jeg likker livs stilen osv, men er nok en prepper light. Lurer på om folk er er for paranoide til å bli kjent i den virkelige verden, men det finner jeg vel med tiden ut av.