Norsk Beredskapsforum

Forberedelses og overlevelses-forum
Dato/klokkeslett: 20 Aug 2018, 05:37

Tidssone UTC + 1 time

Opprett et nytt emne Dette emnet er stengt; du kan ikke redigere eller legge inn nye innlegg.  [ 3 innlegg ] 
Forfatter Melding
InnleggSkrevet: 11 Mar 2012, 14:17 
Avlogget

Gratulerer så meget med eget diskusjonsforum!

Jeg har nå ført dere opp på i ningsamfunnet "Bakkemannskapet" sitt Emnesystem, se emnenummer 492.

De forskjellige diskusjonsforaene - som Norsk Survival Forum, PAN og Bakkemannskapet - har forskjellige innfallsvinkler, og dermed noe forskjellig fokus. Men grunntemaet er det samme: Fysisk og psykisk overlevelse for kortere eller lengre stund, evt. for livstid. Diskusjonsforaene bør derfor ikke oppleve hverandre som konkurrenter, men heller ha den holdningen at de komplementerer hverandre, og at de kan tilføre herandre ressurser og spesialkompetanse. Det er naturligvis heller ingenting i veien for at medlemmene er med i flere av de nevnte diskusjonsfora.

Topp

InnleggSkrevet: 11 Mar 2012, 16:39 
Avlogget

Jeg er selv medlem i PAN, Survivalistboard, Swedish Survalist Forum, og et par andre, og er fullstendig enig i at det ikke er noen grunn til konkurranse. Dobbel og trippelposting på forskjellige nettsider er bare bra, men jeg foreslår at vi ikke blander alle ting sammen. PAN er en fin side for dem som er redd for Niburu, New world order og forskjellig annet i sjangeren konspirasjonstull. Misforstå meg rett! ;)

Jeg liker og lese konspirasjonsteoriene, og selv om noen virker på meg som å være langt ute på jordet, er det mye med dem som virker riktig også. Så da går jeg til PAN, hvor det nå for tiden nesten utelukkende postes om slike ting. Her på dette forumet er det hittil et ønske om å gjøre overlevelsesakspektet mer spiselig for alle, så da passer det litt dårlig å komme med poster om at bilderbergerne er grunnen til at Norge ikke har en gullbeholdning i dag.

Jeg vil foreslå at vi holder oss til de forskjellige hovedsidenes formål, slik at vi her poster om de vanlige tingene, de som er redde for at reptilmenneskene kommer (og når jeg tenker på Bush junior klarer jeg ikke å avfeie teorien helt!) kan poste dette på PAN, og de som er redd for en annen total samfunnskollaps og vil væpne seg til tennene kan gå på Survialistboard og poste der, i alle fall til denne siden er solid etablert i folks bevissthet.

Velkommen til forumet RK! Håper du bruker litt tid på dette forumet også, den trenger all den aktiviteten den kan få! :)

Fortis cadere, cedere non potest
Growing your own food is like printing your own money. Ron Finley.

Topp

InnleggSkrevet: 13 Mar 2012, 17:06 
Avlogget
Brukerens avatar

ro-ken@online.no skrev:
Diskusjonsforaene bør derfor ikke oppleve hverandre som konkurrenter, men heller ha den holdningen at de komplementerer hverandre, og at de kan tilføre herandre ressurser og spesialkompetanse. Det er naturligvis heller ingenting i veien for at medlemmene er med i flere av de nevnte diskusjonsfora.

Enig i dette!
Norsk Survival Forum ble ikke startet for å konkurrere og "stjele" medlemmer fra andre forum. Meningen var å få et rent forberedelse/overlevelse/selvbergings-forum for norske forhold.

Med Norsk Survival Forum i tillegg til de andre diskusjonsforaene mener jeg nå at det er lettere for den menige mann og kvinne å finne et forum som passer til seg og sine meninger/interesser.

Om man er medlem av flere forum er det bare å huske på:
Hvert verktøy til sitt bruk :)

Topp

Vis innlegg fra forrige:  Sorter etter  
Opprett et nytt emne Dette emnet er stengt; du kan ikke redigere eller legge inn nye innlegg.  [ 3 innlegg ] 

Tidssone UTC + 1 time

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest

Du kan ikke opprette nye emner i dette forumet
Du kan ikke skrive innlegg i dette forumet
Du kan ikke redigere dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke laste opp vedlegg til dette forumet

Søk etter:
Gå til forum:  
POWERED_BY
phpBB.no - Norsk phpBB-support