Hei
Takk for medlemskap. Tenkte jeg skulle presentere meg selv.
Bor på Østlandet og jobber som IT kosulent. Jeg er dyslektiker så beklager elendig gramatikk

Ble prepper etter en opplevelse jeg hadde i Houston i 2005. Bodde da i Pearland som er rett utenfor Houston.
Dette var rett etter hurricane Katrina som herjet New Orleans. Vi ble beordret om å forlate Houston da Rita var forventet å treffe Houston. Omgående la ca 4 millioner mennesker ut på veiene. det ble enorme køer og bensin\mat ble en mangelvare umiddelbart, heldigvis hadde jeg kjøpt 3x 20 liters kanner på forhånd. Vi sto i kø for å komme oss til Dallas. køen var så si stillestående og biler som tok fyr eller gikk tom for bensin ble rett og slett dyttet ned i grøftene. Alt av "emergency services" gikk ned og 911 ble stengt. Politi stakk av for å evakuere sine egne familier. etter å ha stått i kø i nærmere 20 timer dukket endelig nasjonalgarden opp med lastebiler med bensin. alle som trengte det fikk da 4 gallons. Etter 28 timer i kø kom vi endelig frem til Dallas, bodde da 2 dager i bilen før vi kunne dra hjem.
Etter denne opplevelsen begynte jeg å preppe