Norsk Survival Forum

Forberedelses og overlevelses-forum
Dato/klokkeslett: 19 Nov 2017, 16:13

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]

Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 1 innlegg ] 
Forfatter Melding
InnleggSkrevet: 06 Okt 2014, 20:44 
Avlogget

Har tatt en liten ryddesjau i utstyrskassa mi og jaggu fant jeg ikke noe Maxpedition utstyr begravd der. Hadde helt glemt at jeg hadde det.
Nå har jeg solgt sekken som dette opprinnelig skulle sitte på, så har egentlig ikke bruk for stæsjet lenger.
Tenkte derfor å lufte det for salg og se om noen andre kan få glede av det. Tingene trenger nødvendigvis ikke å festes til en sekk, men kan brukes til mye annet. Fantasien setter grenser.

1 stk Oliven grønn Maxpedition F.I.G.H.T Medical pouch. Aldri brukt, så den er kless ny. Nypris i butikk ca 600 kr. Selges for 500 kr inkl frakt om solgt separat.

1 stk olivengrønn Maxpedition 12" x 5" flaskeholder. Brukt en del, både på sekk og separat, men fremstår også som ny. Nypris i butikk 489 kr. Selges 350 kr inkl frakt om solgt separat.

Selges samlet for 850 kr inkl frakt. Følger med 2 stk Tacties til hver av tingene, for å feste til Molle-system/ belte osv.

Har også en Ontario SP8 machete som kan selges for rett pris. Brukt denne en del i skauen, men fremstår som i god stand. Den rydder vei i vellinga. Perfekt gave til kona. Kan brukes både på tømmerstokker, rosebuskene i hagen og tånegler. Sjekk YT så finnes det sikkert en haug med reviews av den.
Går for 800 spenn inkl frakt.

Om utstyret hentes på Romerike, så får du det litt billigere.

Topp

Vis innlegg fra forrige:  Sorter etter  
Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 1 innlegg ] 

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest

Du kan ikke opprette nye emner i dette forumet
Du kan ikke skrive innlegg i dette forumet
Du kan ikke redigere dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke laste opp vedlegg til dette forumet

Søk etter: